Craft-alnica #227. - ZIMSKE RADOSTI


Pozdravljene v Novem letu tudi iz Craft-alnice. Z Andrejama smo si vzele majčkeno daljši dopust in sedaj je res že zadnji čas, da spet začnemo z ustvarjanjem.
Prvo nalogo v tem letu smo poimenovale

ZIMSKE RADOSTI

Izdelajte voščilnico, na kateri boste pokazale dogajanje na snegu.


Po dolgem času sem se spet vrnila k šablonam in motivom Marianne Design. Še vedno so mi najljubši in najbolj uporabni.



Pri meni se izdelava prazničnih voščilnic nikoli ne konča, zame je to najljubša tema ustvarjanja.
Tale simpatičen srnjaček pa bo moral zato celo leto čakati, da najde novega lastnika.

Letošnje leto prinaša v Craft-alnici majhno spremembo, še vedno imamo sponzorja meseca, ki je v januarja 
Darilnica Klavdija

Dvema naključno izbranima udeleženkama izziva bo podarila nagrado.
Z potrebnim materialom za ustvarjanje pa bo oskrbela tudi našo mesečno gostjo.
Cel mesec bo z nami Keti - Keti's Projects.
Po navdih  zavijte še k Andreji M. In Andreji L., Luštne zimske voščilnice sta pripravili.

Komentarji

  1. Vidim, da uživaš v ustvarjanju prazničnih voščilnic. :-) Čudovita je. Sem že pogrešala Craftalnico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Verjamem da se je malo daljši dopust prav prilegel in boste spet pošteno zavihale rokave. Začele ste že "na polno" :). Čudovito si uporabila Mariannine šablone, le srnjaček se mi smili, ker bo moral toliko časa čakati, da pride do naslovnika :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo Goga, kako čudovito voščilnico si naredila :-)) Super si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar