Praznični balonček

Končno se umirja stanje tudi pri meni, do konca leta in še malo v naslednjega mi ne bo treba v službo, ustvarjala bom le zase, le kuhanje in pospravljanje mi ne pobegne.

Praznične voščilnice letošnjega leta so že pri naslovnikih, nove pa še vedno nastajajo. Tale je čisto sveža, še diši po lepilu.


V moji škatli šablon prevladujejo šablone Marianne design. Po dolgem času sem se lotila izdelave voščilnice z pretežno njihovimi šablonami.


Za osnovo sem prvič uporabila stencil šablono praznične kroglice, pri nas jim rečemo kar balončki.
Sicer je rezanja kar nekaj, ampak rezultat, čisto po moji meri.


Tudi božična zvezda, vejice in zelenje so MD šablone.

Le napis je Tinin (Najlepši par), take naredi pa le Tina.

Za decembrsko galerijo Najlepšega para

Želim vam mirne priprave na najdaljšo noč v letu in lepo praznovanje.

Komentarji

  1. Čudovit "balonček"/voščilnico si naredila in vse pohvale ker delaš že "novo škatlo" :). Čarobno novo leto tebi in tvojim :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Goga, tvoja okrogla voščilnica je pravi cukerček. Krasna stencil šablona. Vse pohvale za rezanje. :-) Hvala ti za smrečico, ki je prispela v naš dom. Krasna je. Že ko si jo pokazala na blogu, sem si jo potihem zaželela. :-) Uživaj v pripravah na najdaljšo noč v letu in vse dobro. Se beremo v novem! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Great project. Thanks for sharing with us at CCAYR. Happy New Year!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, prekrasna, tudi čisto po mojem okusu, čudovitih barv.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar