The male room - gostovanje v DT ekipi

Zelo sem se razveselila zmage pri THE MALE ROOM. Izdelava moške voščilnice je zame prav poseben izziv, njihove naloge pa ponavadi ravno prav začinjene, da ne dajo spati in možgančke dobro razgibajo.

Za izziv #97. so si izbrale zanimiv naslov

INSPIRED BY A FAMOUS ARTIST
(navdih naj bo slaven umetnik)



Kaj pravite je tale umetnik dovolj velik??

Že kot otrok sem rada gledala neme filme. Zato sem se odločila, da sežem po enem velikih umetnikov nemega filma.


Na zadnjem druženju mi je Majda prijazno dovolila odrezati par filmskih trakov in kamer, zelo prav so mi prišle, Majdi hvala <3 font="">


Pridružite se nam v MOŠKEM izzivu in pokažite kateri umetnik pa vas navdihuje.



Komentarji

  1. uauu ful je dobra ideja in super si se lotila izziva!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu, težak izziv a ti si se ga lotila prav profesionalno. Super voščilnica in čestitke za gostovanje.

    OdgovoriIzbriši
  3. OOoo noro kako dobra ideja! :) Svetovna je tvoja voščilnica! Top of the top, res vrhunska. Sploh ni čudno, da gostuješ pri njih. Čestitke ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale je pa svetovna, kapo dol. Moške ti grejo odlično od rok, barve in postavitev tipi topi.

    OdgovoriIzbriši
  5. You made an awesome creation for the Inspired by a Famous Artist challenge at The Male Room. Thanks for guest designing with us. We are lucky to have you!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke za DT, kar pa se tiče voščilnice - moj poklon, fenomenalna je :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar