Novo leto celo leto


 Petek je bil naporen in dolg. Dopoldne služba, popoldne delavnica pri Klavdiji, kjer smo izdelovale božične zvezde in zvečer malo družinsko praznovanje. Objavo sem pripravila že v sredo, ampak.....
Je že tako, da se zgodi, da objava ostane načrtovana in tako zamudiš prijavo na izzivu. Nič zato, voščilnice so bile narejene in prav je, da jih pokažem.


Tako kakor cela ustvarjalna Slovenija se tudi jaz nisem mogla upreti Tininim razigranim palčkom.
Pobarvala sem jih z distressi in jih razporedila na dva različna ozadja.


Na prvi se revčka mučita z kupom prazničnih daril.

 
Druga je plod trenutnega navdiha. Pogledaš po mizi in ustvariš voščilnico z materialom ki ga najdeš v dosegu roke. Pa palček je bil že pobarvan.

V prejšnjem izzivu pri 52CCT - so si zaželele barve, roza, modra in zelena zato prevladujejo na mojih dveh voščilnicah.


Pa v galerijo najlepšega para saj sem na prvi uporabila le Tinine šablone.

Komentarji

  1. Jo, palčki so povsod: eni kradejo nogavice, drugi krasijo vrtove, tretji zmešajo črke v knjigah..... in tvoji revčki se mučijo z darili....samo so mi tvoji najljubši

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si se poigrala z našimi barvami in ustvarila dve čudoviti voščilnici :-)) Palčki so prav simpatični ... Škoda, da ti ni uspelo s prijavo, pa drugič!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown. Pridi spet!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar