Novo leto celo leto

Praznično ustvarjanje tega tedna je po skici, katero so pripravile punce pri 52CCT. Na prvi pogled je skica enostavna, vendar jaz ne bi bila jaz, če zadeve ne bi zakomplicirala.
Postavitev me je namreč spomnila na malo drugačno voščilnico z izstopajočim krogom na pregibu.



Sem se pa tokrat odločila za enostavne barve, rdeča in bela, in odtis zasnežene koče.
Na dele štampiljke sem nanesla tudi Diamond dust, tako lepo se sveti kakor pravi ledeni kristali.


Za 52CCT - schech


Komentarji

  1. You may have complicated it but you really rocked the challenge! A beautiful and clever card. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je tvoja svetleča se zimska voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Great take on our challenge.Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako lepo si se poigrala z našo skico in naredila čudovito praznično voščilnico :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown. Pridi spet!

    OdgovoriIzbriši
  5. Saj od tebe vedno pričakujem, da nadgradiš vsako skico...prekrasna!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna je. Ta motiv je fantastičen. Prava zimska idila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si tole spedenala. Res se super sveti, ampak tudi motiv je kulski.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar