Moška voščilnica

Moške voščilnice so vedno prav poseben izziv za ustvarjalko.Čeprav jih naredim kar nekaj mi je vsaka na novo izziv.

Pri THE MALE ROOM so si tokrat dekleta zamislila, da bi bilo fino če upodobimo orodja.
Najprej sem hotela izziv izpustiti, potem pa mi je pod roke prišla že izrezana Tinina Osnova za vezenje.


Spomnila me je namreč na lepo urejene garaže, kjer je orodje lepo po spravljeno


Napis "Najlepša hvala ker si" sem pritrdila kar z vijakom, da bo bolj držalo.

Za k 


Komentarji

  1. Ozadje za šivanje je res primerno za takšni idejo z moško voščilnico. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna ideja. Sem delala nekaj v tem stilu pred časom ampak tole ozadje je TOP. In vijaki so pika na i. Super izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  3. OK ozadje je TOP ideja in da si orodje kar zavijačila pa da voščilnici drugačno dimenzijo. Všečkam :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito voščilnico z orodji si naredila in ja ta Tinina osnova je kot nalašč za delovno tablo :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri The Male Room. Pridi spet!

    OdgovoriIzbriši
  5. SO clever to use the base to represent a pinboard, a Super card. Thank you so much for joining us in our Tools challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT
    Daffodil Cards {My Blog}

    The Male Room
    themaleroomchallengeblog.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar