Za fantiča

Za malega Liama sem izdelala pisano voščilnico za 1 rojstni dan.
Simpatičen in radoživ fantič je dobil voščilnico polno zvezd in pik.


Papir z pikami je pri meni že dolgo, vedno mi ga je bilo škoda razrezati in uporabiti na voščilnici. Očitno pa je prišel čas, da se poslovim od nekateri kosov skoraj zgodovinske vrednosti.


Številko 1 sem naprintala na barvni papir in jo ročno izrezala.
Ugotovila pa sem tudi, da imam slabo zalogo zvezdastih šablon, pa tako uporabne so.


Komentarji

  1. No vidiš, bo treba v nakup zvezdic. Vedno nam nekaj manjka, še najbolj pa denarja, da bi hrčkale do nezavesti :). Kako je to z zgodovinskim papirjem mi je kristalno jasno, ko bi ga lahko uporabila, mi ga je pa škoda. Saj ne morem verjeti.... Voščilnica je prav prikupno barvita in igriva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Znana zgodba: papirčki, ki jih je škoda razrezati in pripomočki, ki jih je treba nujno nabaviti. :-) Zelo lepo in razigrano voščilnico si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna voščilnica za malega fantiča. Gotovo je bil navdušen.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar