Craft-alnica #224. - Bogata notranjost

Dva tedna sta za nami in  nova naloga za izziv Craft-alnice je pripravljena. Za naslednja dva tedna mam jo je  izbrala Andreja M. In jo poimenovala

BOGATA NOTRANJOST

želimo, da izdelate voščilnico pri kateri naj bo notranjost okrašena bolj bogato kakor zunanjost.

Takole sem se lotila naloge.


v notranjost voščilnice sem obesila čudovite bleščeče bonbončke. Takšne smo v mojih mladih letih obešali na praznične smrečice in do konca praznikov so na njej viseli le še papirčki. Otroci smo namreč spretno pobrali iz papirjev sladkorne bonbončke.


na prvo stran pa sem dala le prelep prazničen napis, ki mi ga je poslala Marina iz Maveluja, ki je v Novembru sponzor Craft-alnice.

Pridružite se nam pri ustvarjanju voščilnic bogatih v notranjosti.
Po navdih pa zavijte k Andreji M., Andreji L.  in k Heleni naši mesečni gostji.

Komentarji

Objavite komentar