Za golfista

Letos so pri mojih pravi hit škatlice, vsi jih hočejo imeti. Za poroke, obletnice, pa za upokojitev in rojstne dneve. Le čisto moško sem naredila le eno.
Za Tilna, mladega golfista si jo je zaželela njegova teta.


Največ opravka sem imela z karirastim argyle vzorcem, Tipičen vzorec za golfiste, ki ga imajo ponavadi na puloverjih, najbolj zagrizeni  tudi na nogavicah je bil takoj v mojih predstavah. Ampak problem, kje dobiti tak papir primerne barve, na srečo mi je na pomoč priskočila prijazna ustvarjalna duša in mi kar posodila embosirno srajčko z vzorčkom kara.


Seveda sem imela težave tudi z pripomočki za golfiste, pa sem jih poiskala na Pinterestu.


Tinin napis Vse najboljše in mala številka 18 sta dovolj za 

Škatlico pa prijavljam še k
 
"užitki na prostem"

Komentarji

  1. Super si tole izpeljala in res lepa škatlica.

    OdgovoriIzbriši
  2. I do like the dimension on your golf box card! Great work. Thanks so much for playing along with our challenge at The Male Room. Deborah. DT.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito škatlico presenečenja "za prosti čas" si naredila :-)) Krasne elemente si dodala.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri The Male Room. Pridi spet!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar