Štampiljke Darilnica Klavdija

Zelo sem ponosna, da smo z Vanjo, Andrejo in Sandro dobile možnost izdelati vsaka svojo polo slovenskih štampiljk.
Vanja in Sandra sta si zamislili samostojni poli ena za izdelavo otroškega albuma, druga polo napisov z veliko pozitivne energije, z Andrejo pa sva združili moči in ustvarili
dve poli z različnimi slovenskimi besedami, ki se med sabo lahko povezujejo v sestavljen napis. Poudarek je prav na posebnostih našega lepega jezika.


Zakaj takšna odločitev? Z leti mojega ustvarjanja se je nabralo veliko materiala pa tudi štampiljke s slovenskimi napisi so postale bolj pogost pripomoček pri našem delu. Največkrat uporabim napise Najlepšega para, ki so čudoviti vendar mi občasno zmanjka kakšna beseda.


Nerada se namreč poslužujem natisnjenih napisov. Zato sva se z Andrejo odločili, da izdelava manjkajoče besede, kot so Mama, hči, soseda in pa besede želim,čudovito ipd. v več sklonih. Tako se napisi lahko kombinirajo za eno osebo, dvema ali pa tudi več.


Seveda pa se napisi lahko prav lepo kombinirajo tudi med sabo. Mislim, da Tina ne bo jezna, ker sem po svoje dopolnila njene prelepe napise.


Kratek postopek izdelave poročne voščilnice si poglejte na posnetku.


Upam, da vam bodo naše štampiljke v veselje in, da boste z njimi ustvarile veliko lepih izdelkov.




In seveda naša Klavdija, ki je projekt finančno podprla in nam tako omogočila uresničiti sanje.

Darilnica Klavdija



Komentarji

  1. Bravo, čestitke za štampiljke, seveda nam bodo prišle zelo prav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super napisano in predstavljeno! Vsestransko uporabne štampiljke!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Imenitna rešitev za vse naše "težave" ;-) Resnično so vsestranske. Ker sem že obupala nad tem, da bom - ko bom velika lepo pisala, mi bo tvoj ustvarjalni pripomoček v veliko pomoč :-)
    Hvala in ... čudovito nedeljo ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. waw super in komaj čakam te štampiljke. Me pa zanima čigavi si te srčki, ki imajo po robi
    u luknjice

    OdgovoriIzbriši
  5. Goga, krasno si predstavila nastanek in namen štampiljk!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično dekleta, lepo ste se združile in nam ponudile super pripomočke pri našem ustvarjanju. Prav ta "enostaven"font je super zato, ker ga lahko kombiniramo s katero koli pisavo, ne da bi se med seboj "teple"😉. Že kompliciram, upam da veš kaj sem ti hotla povedat😂. Lep pozdrav Andreja 🤗

    OdgovoriIzbriši
  7. Najprej čestitke za svojo polo štampiljk! Tole bo Super dopolnilo vsa ostala slovenska voščila na trgu :).

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke za štampiljke in čestitke za idejo. Po mojem Tina ne bo jezna, nam bo pa prišlo zelo prav. :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar