Novo leto celo leto

Nedelja dopoldne je ponavadi čas, ki si ga vzamem za izdelavo voščilnice za 52CCT. Ponavadi mi moj skuha kava, jaz pa v kuhinjo privlečem vse potrebno in do kosila izdelam kar sem si zamislila. Če mi to ne uspe v nedeljo , ponavadi potem hitim z izdelavo v petek popoldne, da ne zamudim objave.
Zadnja naloga v mesecu je pri 52Christmas Card Trowdown vedno tehnika. Tokrat so si zaželele, da uporabimo tehniko maskiranja.


Izdelavo postopka nam je že pred časom v svojem video posnetku lepo pokazala Vladka in jaz sem le sledila njenim navodilom.


Tinini napisi so fantastični za takšne oblike voščilnic.


V mali šoli prazničnega ustvarjanja pa Vladka želi, da notranjost voščilnice povežemo z zunanjostjo. 
Takole sem zato bodiko odtisnila še v voščilnico.


Komentarji

  1. Fenomenalno maskiranje in čudovito si povezala zunanjost in notranjost :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Quelle jolie création, moderne et charmante, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica je nastala. S tehniko maskiranja nastanejo prav zanimivi ucinki. Všeč mi je tudi notranjost.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako prijazno od tvojega, da ti skuha kavo in se tako lahko lažje lotiš dela. Lepa je in veseli me, da sem lahko bila v pomoč :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito si jo domislila in izdelala, kavica je bila očitno več kot odlična.

    OdgovoriIzbriši
  6. O, kako lepo! Navdušena sem nad tvojo izvedbo maskiranja. Krasna ideja. Čas za ustvarjanje imava pa isti, le da jaz ne rabim vlačiti svojih pripomočkov v kuhinjo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je...od barv, do tehnike! Dobrodošla v mali šoli ;-)!

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful, I love the white and green against the Kraft. And the inside just makes it more special. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  9. Goga, super si se spopadla s tehniko maskiranja in naredila čudovito praznično voščilnico. Tudi ozadje mi je všeč :-))
    Hvala, ker sodeluješ na našem izzivu pri 52 Christmas Card Throwdown in SREČNO pri DTju!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar