Novo leto celo leto

Pri 52CCT si izzivi sledijo po vrstnem redu, v tem tednu je na vrsti tematska voščilnica.
Videti želijo praznično voščilnico z hišnimi ljubljenčki.

Jelenčki, medvedki in pingvini tokrat ne pridejo v poštev. Pa sem izbrala digi štampiljko kužka, ki se je poigral z praznično dekoracijo.Tisti, ki imate kužke doma najbrž poznate takšne igrice.
 

Maltežančico sem pobarvla z suhimi barvicami Cameleon. Še vedno pa imam probleme z printi. Čeprav imam laserski tiskalnik se mi printi na nekaterih papirjih brišejo.
Božične zvezde sem izdelala iz foamirane pene, ki sem jo v sredini rahlo obarvala z zeleno distress blazinico.



 

Komentarji

  1. Fenomenalan voščilnica in to kako si skombinirala maltežanko in božično zvezdo.. poezija za oči :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Que c'est mignon Lili, il est trop mignon avec cette jolie guirlande, merci de jouer avec nous chez 52cct, Biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Adorable, you would have to forgive him for spoiling your decorations. Those flowers are beautiful. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  4. u lepa je, vidiš na ta digitalni print se pa tako redko spomnim, ko česa nimam pri roki( ne moreš verjeti ob vsem materialu, ki ga imam doma).

    OdgovoriIzbriši
  5. Takšen bi bil naš kosmatinec, če bi bil bel in ga ne bi redno strigli. Trenutno pa imamo v hiši kar dva, enega namreč na počitnicah in sama sreča, ker še ni praznične dekoracije - le kaj bi se zgodilo z njo?! Tvoja voščilnica je igriva in čarobna, mojstrsko sestavljena. Bravo!
    Čudit vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Goga, čudovita je tvoja praznična voščilnica in zelo lepo si jo sestavila :-)) Všeč mi je tvoj simpatični hišni ljubljenček.
    Hvala, ker sodeluješ na našem izzivu pri 52 Christmas Card Throwdown in SREČNO pri DTju!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar