Craft-alnica #223. - SOŽALNICA

Je že tako, da je tudi žalovanje del življenja in, da se zgodi vsake toliko, da pride nov izziv za Craft-alnico ravno okrog 1. Novembra
Prav zato je padla odločitev, da v naslednjih dveh tednih izdelamo 

SOŽALNICO

ker je fino, da je kakšna na zalogi.

Sožalnice izdelujemo ponavadi,ko jih rabimo, ali pa , ko nas za njih nekdo prosi. Čeprav je tema žalostna pa so lahko vizitke prav tako lepe .


Marina iz spletne trgovinice Mavelu nam je poslala čudovite pikaste papirje in sivega smo v DT- ju uporabile za izziv.


Tudi štampiljka z napisom je iz njene trgovine.


Že v eni izmed prejšnjih objav sem uporabila pobarvan pavs papir. Pobarvala sem ga seveda sama z Distress blazinico. Zelo mi je všeč, zato sem tokrat pobarvala peresa.

Z Glossy accents pa sem na peresa naredila še kapljice, ki ponazarjajo solze.

Pridružite se nam tudi v Novembrskem ustvarjanju, po navdih za izziv pa zavijte še k Marini, Heleni, naši Novembrski gostji, k Andreji L. in k Andreji M.

Ustvarjalna ekipa Craft-alnice in Mavelu se že veselimo vaših izdelkov.

Komentarji

  1. Zelo je lepa, čeprav za žalosten namen. Sama jih ponavadi raje naredim na zalogo, ker potem ne vem za koga bo in mi jih je lažje delati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si sestavila sožalnico :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar