Craft-alnica #221. - EUROPA DONNA

V veliko veselje nam je, da smo letos zopet našle stik z organizacijo EUROPA DONNA in, da bomo tudi v Craft-alnici cel mesec Oktober obarvale rožnato.

Naš prvo izziv smo poimenovale

POZITIVKA

Želimo, da izdelate pozitivno obarvano voščilnico na kateri naj bo vsaj en roza detajl.

Seveda se rožnati nisem mogla upreti in izdelala sem dve skoraj čisto roza voščilnici.
Prva v mixmedia tehniki z Prima deklico in cel kup detajli


Veliko dodatkov, ker zame je več še vedno več.


Tole je bilo res ustvarjanje za mojo dušo.


Potem, ko sem čisto padla v roza ustvarjanje sem v spletni trgovinici našla ljubko deklico z roza trakom, simbolom meseca boja proti raku dojke.


Bogaboo digi štampiljko sem pobarvala z Cameleon barvicami.


Ker je prva voščilnica res bogata sem za drugo uporabila dosti manj materiala. Pobarvan odtis, štampiljka seqinov in prelepa mašna Najlepšega para.


Tina iz Najlepšega para je v Oktobru naš sponzor in je tokrat prav posebno radodarna.
Od vsake prijavljene voščilnice v Linkiz bo prispevala 1 evro za Europo Donno.
Tina hvala za tvojo velikodušno gesto.
Prav tako bo za dve naključno izbrani nagrajenki prispevala nagrado.


Pridružite se nam v Oktobrskem ustvarjanju z Tino-Najlepši par za Europo Donno.
Seveda bomo tudi letos zbrale prijavljene voščilnice in jih ob koncu naših izzivov donirale.
Po navdih pa le zavijte še k Tini, Valeriji, ki je tokrat naša gostja, k Andreji L in Andreji M.

Vesele bomo vsake prijave in poslane voščilnice.

Komentarji

  1. Lepo si ustvarjala. obe bejbi sta mi zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa smo spet pri rozikah. Lansko leto sem jih kar pogrešala, si bom pa letos dala duška :). Tvoji sta krasni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta čisto pravi pozitivki :-)) Vsaka zase lepa in posebna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole pa sta res čudoviti roza pozitivki. Priprvi je res vsega veliko, vnedar izpade fnomenalno. Druga pa ima tako lep motiv, da ne rabi več dodatkov.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar