Album zloženka

Že v soboto bi morala pripraviti objavo in vam pokazati kako sem uporabila Vanjine štampiljke 
Moj prvi album v praksi.
Čudovit set v katerem najdete prav vse napise, ki sodijo v prvi dojenčkov albumček.



 Lemoncraft papirji Lullaby basic so kar klicali po uporabi.


Zanimivo je meni pri tej zloženki, da je sestavljena iz treh osnov za voščilnice.


Osnove so povezane skupaj z notranjim čipkastim pasom papirja.


Na prvi strani pa poleg Novih štampiljk iz Darilnice Klavdija, kakor si jih je zamislila naša Vanja še nepogrešljive papirnate rožice.
 
 
Postopek izdelave takšnega albuma  nam je lansko jesen v svojem video posnetku prikazala Vanja -Vanči ustvarja

Uživajte v naših štampiljkah in nam pokažite kaj lepega ste ustvarile z njimi.


Komentarji

  1. Super si ustvarjala z novimi štampiljkami in nežnimi papirji. Kar raznežiš se ob takem albumu ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lep izdelek si naredila, v živo je bolj doživet. Lep poklon tudi Vanjinem spominu. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep album! Krasen spominček na prvo leto...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si jih uporabila v čudovitem albumu. Komaj čaka, da jih še sama preizkusim😊

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo kako je lep....Še ena tu, ki je navdušena nad to izdelavo albuma...kar kliče naj hitro poizkusim....hvala za video.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti za to objavo, sem iskala ravno to idejo in kot pravi Mojca, nas babice kar kliče po preizkušanju baby zadevic. Prelep album.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar