Trgatev - DT Klavdija - gostovanje

Na povabilo  Darilnice Klavdija in njenega neumornega tima ustvarjalk sem se lotila dela na temo

TRGATEV

Letnemu času primerna naloga.

Odločila sem se, da izdelam obešenko za steklenico, okrasila sem jo temi primerno, seveda pa je možnosti in priložnosti za okrasitev takšnega dodatka k steklenici nešteto.


 Za izdelavo takšne obešenke ne rabite veliko, jaz sem jo naredila po večini iz ostankov papirja. Osnovo sem izrezala iz hrbtnega kartona Lemoncraftovega bloka potiskanih papirjev.


Različni papirji, šablone za izrezovanje, distress blazinice in simpatičen dodatek k steklenici je nared.


Okroglino na vrhu obešenke sem izdelala kar z pomočjo izrezovalne šablone kroga.

           
 Vzorčas papir sem nalepila na osnovo in šele nato izrezala odprtino za obešanje.

Z 3d blazinicami ali trakom izdelamo učinek večplastnosti na izdelku še večji.

Meni ljube šeblone MD,sem pobrvala kar preko šablone z Distress blazinicamo in naprstnim aplikatorjem.

            
  Sestavljanje in okrasitev je sila zabavna in pa hitra. Takšen dodatek steklenici lahko izdelate v  zadnjem hipu in mu tako dodamo posebno in osebno noto.


Seveda vse pripomočke za izdelavo najdete pri Klavdiji






Komentarji

  1. Super in hvala ker si vse skupaj podkrepila še z videom. Lp Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si tole naredila in hvala za video, zna priti prav :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja so tele obešanke za steklenice in čudovito si jo okrasila!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar