Rože ne stencil ozadju

STENCIL ŠABLONA  je septembrska tema izziva FB PAPIRČKARICE
Na izdelku (voščilnica, tag, mixed media, 3d projekt…) uporabite stencil šablono.

Stencil šablon je med mojim ustvarjalnim materialom kar nekaj in najtežja je bila odločitev katero uporabiti za ta izziv.


Že dolgo se spogledujem z idejo, da bi barvo z Distress blazinice prenesla na papir z čopičem, tako kakor vidimo v raznih videih na YouTube kanalu. No seveda, ker nimam originalnega čopiča sem uporabila kar tisto, ki je bilo pri roki.

Rezultat ni najboljši, je pa izvedljivo, zagotovo pa si bom v prihodnje nabavila čopič za tako mazanje.

 Štampiljko šipkovega cveta sem odtisnila kar že na izdelano ozadje, ker so barve ozadja medle jih je barvanje z distressi čisto prekrilo. Na cvetove in liste sem nanesla še kaplje Glossy Accent, za učinek rosnih kapljic.

Napis Tinin(Najlepši par) in nekaj tekočih perlic.
Pridružite se nam v Septembrske izzivu v FBskupini Papirčkarce.
Uporabljen material:
 najdete pri Klavdiji.

Komentarji

  1. Čudovita je. Krasni šipkovi cvetovi, ter super oblika in ozadje. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična, rože, v kateri koli obliki, obvladaš v nulo😀. Lp do petka🤗

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je. Šipkov cvet si fantastično pobarvala, ozadje je itak prva liga, oblika pa tudi seka. :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar