Po moško, maroško

Že prejšnji teden sem se lotila izdelave voščilnice na temo geometrija. Najprej se mi je zdela naloga težka in sem pomislila, da se je sploh ne bi lotila. Potem pa mi je kakor blisk prišla ideja, da imam Sizzixove šablone maroškega vzorca. Idealna je za takšno nalogo.

 

Pod izrezan vzorec sem z Distress oxide blazinicami prelila barve Frayed burlap, Peeled paint in Broken China. Malo sem jih poškropila z vodo.


Nad rezultatom sem bila navdušena, pa tako enostavno je je bilo izdelat.


Za dodaten kontrast Maroškemu vzorcu sem dodala še tekoče perle .


Galerija Najlepšega para meseca Septembra

Komentarji

  1. Fajn, ker se ti je utrnila ideja in si jo na tako barvit način uresničila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, lepo si uporabila Sizzix šablono in "podaljšala" vzorček. Barve so TOP in res pridejo lepo do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh this is so striking. Love your colours and the black outlined geometric shapes. Thanks for playing at The Male Room.

    OdgovoriIzbriši
  4. TOP je vse tole...ponavadi je tisto enostavno še najlepše....

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite barve v kombinaciji črne so prava paša za oči!!!!! Zelo lepa!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar