Papirnate orhideje

Škatlice so letos pravi modni hit, kar nekaj sem jih okrasila za razna praznovanja.
Tole današnjo pa sem se odločila, da vam pokažem.


Osnov za škatle že dolgo ne izdelujem več sama, tako enostavno je uporabiti že narejene, pa še pokrovi popolnoma pašejo nanje.


Orhideje MD sem izdelala iz akvarelnega papirja pobarvala pa sem jih z Distress blazinicami.
Šele na fotografiji sem opazila, da so mi kljub pazljivosti ostale nitke vročega voska, prisežem, da sem jih pobrala z cvetov in listov.


Papir Lemoncraft, čudovit vijoličen motiv lesa.


Takole pa so danes popoldne nastajale papirnate orhideje.

Komentarji

  1. Ooooo, jaz sem pa mislila, da so prave!!! Imenitne so, škatlica pa ... pravljično lepa!
    Lepo te je bilo srečati po dolgem času, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. uauu orhideje so kot taprave...čudovito!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar