Novo leto celo leto



Veliko se ustvarja v moji delavnici, toliko, da nimam časa pisati objav. Vendar pa 52CCT in njihovih prazničnih voščilnic res ne smem zamuditi. Za zadnji Septembrski izziv so si zaželele barvanja in takole sem se ga lotila jaz.


Zeloo star komplet štampiljk sem uporabila zanjo in priznam uporabila sem jo čisto prvič. Motiv deklice in psička sem pobarvala z suhimi barvicami, na kapici pa sem dodala Dimond dust.

Napis pa čisto svež iz zakladnice Najlepšega para.


Za 52 CCT - colouring


The Merry Christmas Challenge - Anything Christmas



Komentarji

  1. Simpatičen motiv in lepo sestavljena voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Malce me bega to, da nimaš časa pisati objav, ker se v tvoji ustvarjalnici toliko dogaja. Noh, ja, bom kar tiho ...... Simpatična je tale novoletka.

    OdgovoriIzbriši
  3. A sweet image which looks very festive. I like the touch of glitter. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  4. this is very effective and sweet looks and i like it

    https://www.apollohealth4u.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lušten motiv in lepa praznična voščilnica je nastala!

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštna je tvoja bejbka, v čisto pravih barvah in najboljši družbi!

    OdgovoriIzbriši
  7. A great image - very cute!

    Thanks for joining us at The Merry Little Christmas Challenge.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  8. TOO cute! :) I love it! Thanks for joining us at the Merry Christmas Challenge! I hope you will join us again and good luck!

    Jess - DT
    www.freshbyjess.ca

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar