Novo leto, celo leto

Kar težko nalogo so nam tokrat zastavile punce pri 52CCT - punny, zabavno voščilnico želijo videti ta teden. Po razlago za besedo PUN sem se obrnila na več strani. Najbolje mi jo je razložil sin, ki je rekel da beseda pomeni "foro", hec, šalo.

Ob taki razlagi izdelava ni bila več tako težka. V stvari sem se potem s tole lepotičko zelo zabavala in že vem kam jo bom poslala v Decembru.


Bugaboo digi  Stella - Dear Sanata Note štampiljko sem pobarvala z Cameleon barvicami,  veliko tu ni bilo dodati saj sporočilo pove vse.


Kombinirala sem jo z potiskanimi papirji in čisto novim novoletnim okraskom, ki sem ga kakor darilo dobila pri Tini - Najlepši par.

Zabavna tale Stella mar ne?? Pa tudi nekaj resnice je v temle pismu, no saj pri meni, pa ne, da nisem zadosti pridna, le moj Božiček raje vse nakupe prepušča meni.



The Merry Christmas Chalenge - Anything Christmas

Najlepši par - galerija September

Komentarji

  1. Hehehe....dobra!!!!!!....mislim da se kar večina najde v tehle besedah....močno pa sumim, da bo tale stara frajla dobila kakšno darilce..razen če se bo stari mož prestrašil in jo bo obdaril samo zato, ker mu bo drugače težila celo leto......madonca kako grdo gleda....

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha, kako je dobra! :D Tale me je pa res nasmejala in mislim, da si se krasno znašla s tole smešno na hec božično voščilnico :D Res simpatična voščilnica! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihihi, jaz pa vem, komu bi najbolj pasala tvoja vrhunsko zabavna voščilnica......

    OdgovoriIzbriši
  4. This made me laugh and is perfect for our challenge. It's a great image which will make everyone smile. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  5. Svetovna voščilnica in ta motiv... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Goga, zelo zabavno voščilnico si naredila :-) ) Všeč mi je tale simpatična štampiljka.
    Hvala, ker sodeluješ na našem izzivu pri 52 Christmas Card Throwdown!

    OdgovoriIzbriši
  7. OMG ... this is so cute!! Thanks so much for playing in our Merry Little Christmas Challenge! Good Luck and I look forward to seeing you again next month!

    Darlene
    Merry Little Christmas DT
    MERRY LITTLE CHRISTMAS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh my, I LOVE it! Thanks for sharing on The Merry Christmas Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  9. ha ha kakšna faca in strašansko luštna čestitka :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo hecen motiv in zanimiv... :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar