Novo leto celo leto

Ponosna in počaščena sem bila, ko je moja luknjasta voščilnica na 52CCT  osvojila zmago. Za nagrado so me punce povabile medse za en izziv. Prva v mesecu je vedno skica in Septembrska je prav luštna za izdelavo.

Odločila sem se za zelo klasično obliko, le motiv je mogoče malo izven standardov za praznike.


Razigrana deklica, ki bo priplesala v Novo leto je meni zelo simpatičen motiv, pa sem ga uporabila za postavitev.
Ker moram vedno nekaj dodat sem na pavs papir vroče embosirala štampiljko seqinov.
 Napis iz zakladnice naše Vladke, pentlja pa Najlepši par.


Za 52CCT -skica

Komentarji

  1. Čestitam za zmago na izzivu in sodelovanje.
    Dama je zelo vesela in razigrana. Bogve, koliko kozarčkov je že spila :)
    Lepa voščilnica za novoletne praznike.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za zmago na izzivu. S čudovito in razigrano praznično voščilnico se predstavljaš kot gostja na tokratnem izzivu. Všeč mi je, kako si okrasila napis in iz čisto enostavne v skice naredila malo mojstrovino. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. A fun image and card, she is really enjoying the party. Beautifully framed. Thanks for being our guest designer at 52CCT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar