Craft-alnica #219. - Nočno/zvedno nebo

Minila sta dva tedna in pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice.
Izbrala nam jo je Andreja M. in jo poimenovala

NOČNO/ZVEZDNO NEBO

Prikažite nočno/zvezdno nebo na voščilnici, ki naj se razteza preko vsaj 1/2 prostora na voščilnici.
Za ozadje sem uporabila dizajnerski papir z zvezdami katerega sem dobila od naše sponzorke.
Za dodaten efekt pa sem z šablono izrezala še dodatne zvezdice.

Motiv ljubkih živalic, ki gledajo zvezdno nebo sem pobarvala z Cameleon barvicami.
Napis ujemi sanje iz zakladnice Najlepšega para.
Zato jo lepim tudi v njihovo galerijo meseca Septembra.

V Septembru je naš sponzor



Pridružite se nam v prvem Septemberskem izzivu Craft-alnice. Po navdih zavijte še k Andreji M., Andreji L. in k naši mesečni  gostji Nataši - NatsPaperWorld.
Težko že čakamo na vaše izdelke.

Komentarji

  1. Kako lep izziv in kako lepa je tvoja voščilnica!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oo kako lušen parček si izbrala...le kaj neki se bosta zmenila???? Dodaten izrez v papir je res poskrbel za poživitev in osvetlitev voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiv izziv ste nam postavile. Žal tile dnevi letijo mimo mene in ne uspem narediti nekaj za vas :(. Tvoja voščilnica je TOP - fantastično si skombinirla napis z ozadjem in izrezom. Seveda pa dasta piko na imala prijateljčka :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen izziv in zelo lepa voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna zvezdna voščilnica. Prav ljubka sta, ko takole zreta v nebo in ta pravi napis si dodala!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar