Praznično v Avgustu

Končno so se temperature dvignile na poletju vredne stopinje. Torej poletje je v polnem teku in dopusti tudi.
Kljub poletnim dnevom pa smo se kar pri nekaj izzivih v tem dopustniškem času srečale z prazničnimi voščilnicami. Tudi jaz se jih z veseljem lotevam, če vam lahko povem, so to meni najljubše voščilnice. Praznični in novoletni motivi so v mojih škatlah najpogostejši.


Še vedno v duhu Craft-alnice in njenega CAS izziva sem izdelala bleščečega snežaka.
Pobarvala sem ga s pomočjo distress blazinic v sivi in črni barvi. Pobarvane dele kape in šala sem premazala z Glossy accetnt-om in po njem posula Nuvo bleščice. Efekt je fantastičen.


 Samo na en rob osnove sem nalepila Washi samolepilni trak, in iz prav takega z pomočjo štance izrezala majhne zvezdice.


Napis SRČNO SREČNO ZDRAVO pa je od Najlepšega para.

FBizziv Papirčkarce - Praznična voščilnica v Avgustu
Galerija Najlepšega Para - Avgust

Komentarji

  1. Lepa praznična, ki kar malček ohladi današnjo vročino! Nuvo je res lep...

    OdgovoriIzbriši
  2. Si me kar dobro presenetila, da si uporabila le belo sive barve in le pikico roza. Voščilnica je krasna in tako lepo se svetlika!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar