Novo leto celo leto

Preden se odpeljem proti morju, bi rada še marsikaj postorila. Čez dan je to bolj težko saj sem ta teden še dodatno zaposlena kakor babi. Moj Blaž pa nima ravno posluha za moje ustvarjanje.

Torej je v zgodnjih jutranjih urah, ko so temperature ljudem in živalim še prijazne nastala tale voščilnica za 52CCT, kjer je ta teden na vrsti skica.


Dekleta so sicer na skici nakazale malo manj krogov, vendar je mene zaneslo. Ko sem med svojimi pripomočki poiskala vse s čimer sem lahko delala kroge, je bil papir tik tak naluknjan kakor švicarski sir.
 

Pod luknjice sem z 3d blazinicami nalepila vzorčast papir z bodiko in telohi, prazne prostorčke pa zapolnila z tekočimi perlami in izseki krogov, ki so ležali naokrog po mizi.

Aja, pa neprogrešljiv Tinin napis.
 
Za 52CCT - sketch
 
 
(Tinini so še trije krogci, ki se držijo bolj skupaj)

Komentarji

  1. Tud sir se za praznike prileže😁, je pa okroglo razgibana in zelo zanimiva. Pa ba dopust se sprav😉 in uživaj🤗

    OdgovoriIzbriši
  2. What a great way to use the sketch - I love the cut out holes, the white foreground gives a clean fresh look. A fantastic card. Thanks for joining in with the 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sir gor al pa dol...luknje so na pravem mestu...ideja fantastična....Všeč mi je, da stalno odkrivaš nekaj novega pri novoletnih voščilnicah....

    OdgovoriIzbriši
  4. A brilliant way to extend the sketch using paper and gems as well as the holes. Beautifully done. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je všeč tvoja luknjasta izvedba voščilnice. Krasna je. Želim ti lep dopust.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna, čestitam za zmago :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je lepa, tele luknjice so tako skrivnostne - čestitke za zmago na blogu Christmas Card Throwdown.
    Velik objem k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. vau, tako lepa je, krasen dizajn!

    OdgovoriIzbriši
  9. kako vrhunsko si uporabila skico...in ja, krasnih babic vnučki nikoli ne pustijo pri miru ;-).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar