Knjigobuba

Preden sem začela papirčkati so moj prosti čas precej zapovnjevale knjige, sedaj jo veliko preredko vzamem v roke.  Veliko sem jih prebrala tudi med vožnjo v službo z vlakom. Še malo pa se bo začela šola in knjige bo treba spet vzeti v roke.


 Štampiljko knjig na polici sem odtisnila na eko karton, z pomočjo post-it listka sem potem knjige zamaskirala in naje odtisnila še očalarčka, da deluje kakor bi bila motiva združena.


Redko se poslužujem tujih napisov, vendar so tile tako originalni, da jih bom zagotovo uporabila še.
 
Doma imamo seveda tudi elektronsko knjigo,  letos mi je sin za dopust naložil nekaj čtiva. Pa kar nekako ne najdem skupnega jezika z to napravo. Manjka listanje in šum papirja.
Kjiga v klasični obliki zato nikoli ne bo izgubila svojega čara.
 
LTSCB #112 - Old School!    

Komentarji

  1. This is adorable!!! Love the sweet image and the coloring on kraft is fabulous!!! Thanks for playing with LTSCB.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je super ta napis! Barvanje na ekonkarton je zelo lepo uspelo in motiv je ravno prav nagajiv! Super je!

    OdgovoriIzbriši
  3. OK tale voščilnica je res za pravcate knjižne molje -fantastična in napis res paše v komplet :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hihihi, ni čudno, da ima tako velika očala, če je prebrala že toliko knjig. Superca!

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastična voščilnica! Vrhunsko si združila oba motiva v enega in čudovito pobarvala vse skupaj. Tudi napis je prva liga. Prav imaš, ni ga čez pravo knjigo! :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako simpatičen motiv. Super voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar