Julij, moj mesec

Julij je moj mesec, zato, ker imam v tem mesecu rojstni dan, pa tudi zato, ker grem navadno v tem mesecu na dopust.
No letos je z dopustom drugače, rojstni dan sem pa praznovala tako kakor vsako leto.

Najprej se želim zahvalit za krasne voščilnice, katere ste mi poslale.
To leto si jih ne zaslužim, ker sama nisem ravno pridna pri pošiljanju, zato sem bila še bolj presenečena in vesela prav vsake, katera je prišla do mene. Prav tako pa sem bila vesela voščila na kak drug način, katerega ste mi namenile.


Takole vaše lepotičke krasijo mojo delovno mizo in najbrž jih bom kar pustila viseti, do praznikov.

Hvala vam dekleta še enkrat iz srca.

Sem pa v tem  mesecu tudi veliko ustvarjala, največ za poroke, pa nekaj za rojstne dneve in obletnice.


 Naredila sem kar nekaj škatlic

Pa tudi voščilnic in eno knjigico.

Pa nogomet se je dogajal v Juliju, tudi mimo njega nisem mogla.
 

 
Z rdečo nogometno se prijavljam tudi na izziv 
 
The Male Room - BIRTHDAY
 
kjer praznujejo 5 rojstni dan. Vse najboljše jim želim

No v Avgustu imam dopust. Malo bom šla na morje, veliko pa bom ustvarjala, tokrat zase, dopust sem si namreč vzela tudi pri izdelavi voščilnic za druge.

Komentarji

  1. Vse najboljše ti želim in še veliko lepih ustvarjalnih dni. Tvoji izdelki so super in lepo se imej na dopustu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow! I am impressed by your amazing projects! Love your red football shoes and the splattered background! It's perfect for a male's birthday! Thanks for playing along with us at The Male Room for the Birthday challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

    OdgovoriIzbriši
  3. Thank you for joining us at The Male Room with such a fab boys card, see you again I hope.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar