Divje

Dopust je za mano in počasi se vračam v ustaljene tirnice življenja. Med njih sodijo tudi ustvarjalne popoldanske urice, ki jih imam nadvse rada. Za ogrevanje sem se lotila izdelave voščilnice za izziv The Male Room, lušten izziv je to in tokrat so si dekleta zaželela nekaj divjega in svobodnega. Idej je bilo več, a sem se na koncu odločila za jelena.


Uporabila sem eko rjavo osnovo, bel izrez dreves, ki sem ga malo obarvala z Distress oxide blazinico Frayed burlap in že izdelane motive listov vejic in jelena.


za piko na i pa sem uporabila še ustrezni barvi Nuvo tekočih perlic. Obožujem jih in moja zbirka je lepo polni.


Za The Male Room - Wild and free


Komentarji

  1. Čudovita je, že na FB sem se zaljubila vanjo in jaaa nuvo so zakon, tudi jaz totalno navdušena :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, vau! Krasno si sestavila "divjo" sceno. :-) Čudovita praznična voščilnica. Tudi jaz se počasi vračam v stare tirnice. Zeeeeeeeelo počasi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. WOW! texture, beauty and "Wild & Free" a fabulous combination of details. LOVE it. Thank you so much for joining us in our Wild & Free challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT
    Daffodil Cards {My Blog}

    The Male Room
    themaleroomchallengeblog.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  4. Thank you for sharing your beautiful card with us at The Male Room, a 'wild and free' Christmas project, perfect.

    OdgovoriIzbriši
  5. Great Christmas card, love the wood pattern on the deer. Thanks so much for playing along at The Male Room craft challenge. Good Luck! 😀

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar