Craft-alnica#218. - SKICA

Dva tedna sta minila kakor bi mignil in pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice. Vrsta za izbiro teme je bila tokrat na meni in že pred dopustom sem za vas izdelala

SKICO.

Tokrat želimo, da sledite skici in naredite papirnat izdelek.
 
Lotila sem se je lotila čisto po moje.
 

Rožice iz papirja so čudovit dodatek. Voščilo v krogu pa kakor naročeno za izdelavo po skici.

 
Čudoviti papirji Lemoncraft so na moji mizi nepogrešljivi.
Skica je simpatična in uporabna, pa sem izdelala še eno poročno na to temo.
 
 
 Malo bolj potiskani papirji in drugačen dogodku primeren napis.

 
Lično zapakirana v škatlo.
 
 

Pridružite se nam v ustvarjanju po skici. Po navdih pa zavijte še k Maji, naši mesečni gostji, Andreji M. in k Andreji L. 
Tamara iz Time's world je prispevala dve čudoviti nagradi za naključni nagrajenki.
 

Komentarji

  1. Obe sta zelo lepi. Zanimivo postavitev si nam postavila za nalogo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi ta je čudovita. Skica je res zanimiva, upam da mi uspe sodelovati :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar