Craft-alnica #217. - MORJE

Dva tedna sta za nami in spet smo za vas pripravile novo nalogo za izziv Craft-alnice. Tokrat jo je izbrala Andreja L., poimenovala pa jo je enostavno

MORJE

Želimo, da zdelate nekaj na temo morje. 
  
Med svojo obsežno zalogo vzorčastih papirjev sem poiskala prav poseben blok
Graphic45 - By the sea
Čudoviti potiskani papirčki, ki ne rabijo skoraj nobenih dodatkov.

 Dodatek je le Chippaboard izrez morskega konjička, ki mi ga je prijazno poslala naša mesečna sponzorka Tamara iz Times'World.


 Morska zvezda in školjke pa so izrezane iz pole vzorčastega papirja.

Konec tedna se tudi moja malenkost počasi podaja proti morju, tam se bom poskušala kolikor se le da držati napisanih morskih pravil na voščilnici.
Ve pa, če vam le čas dopušča se  nam pridružite v morskem ustvarjanju, po navdih pa zavijte k Andreji L, Andrji M, Maji (rilček in kljunček), ki je naša mesečna gostja in Tamari iz Times'world, ki v Avgustu poklanja nagrade dvema naključnima izbrankama.

Komentarji

  1. Uživaj na morju, ostali bomo pa morsko ustvarjali. S svojo si se nanj lepo pripravila😉. Se vidimo🤗

    OdgovoriIzbriši
  2. Le glej, da se boš čim bolj dobesedno držala seznama :) Uživaj na morju. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravila so enkratna. Najbolj mi je všeč tisto brez čevljev...no, ne - najbolj mi je všeč tvoja voščilnica. Lepo se imej in uživaj z vetrom v laseh.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno morsko voščilnico si naredila in lepo uporabila konjička :-)) Lepih barv je!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar