Spiderman

Zanimivo nalogo so nam tokrat naložila dekleta pri The male room. Želijo namreč, da nam je navdih film. Zame je to kar težava saj imam najraje romantične filme te pa se nikakor ne podajo v moške sobe. Pa mi je na pomoč prišla kolegica, ki si je ravno v teh dneh zaželela voščilnico za vnuka.


Mali Isak obožuje Spidermana in priznam idejo zanj sem našla pri Hali.


Spidermana sem sprintala in ročno izrezala. Za pajkove mreže sem uporabila štampiljko MD.Tudi embosirna srajčka z opekami je MD.
Z napisi pa mi je pomagala Tina iz Najlepšega para.



 Za The male room - Inspired by a film title


Komentarji

  1. Evo, super se ti je poklapal izziv z naročilom. Tako si ubila dve muhi na en mah. Odlično si to izpeljala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri Hali se res najde marsikakšna ideja. :-) Lepo je, ko se ti poklopita izziv in naročilo.. Krasna voščilnica za fanta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fabulous creation and perfect for our challenge at The Male Room. Thank you for joining in with us.
    Linby x
    DT

    OdgovoriIzbriši
  4. iii kako je luštna, me veseli, da sem ti bila navdih <3

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo Lili, čudovito škatlaico si naredila in super inspiracija na film :-)) Si predstavljam kako zelo jo bo vesel mali prejemnik. Krasno si jo sestavila in odela v lepe barve.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri The Male Room.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako zelo imenitna je tvoja škatlica! Igriva in hkrati možata! Hvala za navdih - tudi te oblike se še nisem lotila ...
    En velik objem k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. This box card is fabulous - I guessed the film too! Thanks so much for playing along with our Film Title challenge at The Male Room. Deborah, DT. PS Sorry to be so late commenting!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar