Craft-alnica #216. -CAS

Pozdravljene v novem izzivu Craft-alnice. Nalogo za zadnji izziv v mesecu Juliju nam je izbrala Andreja M. In jo poimenovala

CAS
(clean and  simple)

Videti želimo voščilnico, ki ima veliko praznega prostora, minimalno dodatkov jn en glavni element.

Takole sem se jaz spopadla z zame kar zahtevno nalogo.

Z stencil šablono sem na eko karton naredila ozadje. Ker sem res ljubiteljica kave, je bila izbira glavnega elementa enostavna.


Mož pije čaj, pa sem naredila še eno po njegovem okusu. Uganete kakšen čaj najraje pije??


Pridružite se nam v poletnem ustvarjanju za Craftalnico. Po navdih pa zavijte še k Andreji M., Andreji L., k naši gostjiUrški (Ustvarjalni oblački), z nami pa je ustvarjal tudi sponzor meseca Ustvarjalni dotik.

Komentarji

  1. Naj ugibam. Zeleni čaj? :-) Čudoviti CAS voščilnici si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe sta čudoviti, sem pa tudi jaz bolj "moževe" sorte ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimivi CAS voščilnici in kar zadiši po kavici...Zeleni čaj pa za zdravje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je uspela CAS tema. ker sem koferkarica mi je seveda skodelica kave bolj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštno uživanje ob kavic ... krasne preproste voščilnice si pripravila :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar