Craft-alnica #215. - VINTAGE

Pozdravljene, pred nami sta nova dva tedna za ustvarjanje v Craft-alnici.Nalogo sem tokrat izbrala jaz in ga poimenovala 
 
VINTAGE

Želimo, da izdelate voščilnico v Vintage ali Shabby chich stilu. Torej starinsko, oguljeno malo obrabljeno.

Tudi tokrat sem izziv združila z praznovanjem, Metka je pred parimi dnevi praznovala okroglo in ker rada kuha in peče smo ji to dodali tudi na voščilnico.


Zame kar precej klasična postavitev, katere pa se res nikoli ne naveličam.


Kakor naročen mi je prišel napis Ustvarjalnega dotika, ki je v mesecu Juliju sponzor na Craft-alnici.


Vedno okrasim tudi notranjost voščilnice, tokrat Tinina torta, res luštna šablona.


Za darilo sem tokrat izdelala posebno kuverto, takšno obliko sem prvič zasledila pri Hali, ja res je Hali mi je velikokrat navdih. 

Pridružite se nam v prvem Julijskem izzivu, tudi v dopustniških dneh je fino ustvarjati.
Po navdih pa zavijte še k Andreji M., Andreji L. in naši mesečni gostji Urški  - Ustvarjalni oblački. Z nami pa je tokrat ustvarjala tudi Barbara iz Ustvarjalnega dotika, hvala ji za prispevek in sponzorski material.

Komentarji

  1. Čudovita je Lili, papirčki, barve, sladke dobrote ... same lušte si nam ponudila .
    Hvala za navdih, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga LiLi, čudovito si ustvarjala v tvojem ljubem vintage stilu :-)) Tako voščilnica kot kuverta sta zelo lepo. Super si ju sestavila. Krasen izziv si nam pripravila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tebi je tale stil pisan na kožo, mene bo pa spet namučil. :-) Krasno si ustvarjala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale sitl ti je res pisan na kožo in fantastično si porabila dobljeni material :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa in sladka....posebno lonček z piškoti me je prevzel. Vintage voščilnica in kuverta odražata tvojo ljubezen do tega stila in vedno ti uspe <3

    OdgovoriIzbriši
  6. To je tebi na kožo pisan stil in vedno znaš dobro "postariniti" voščilnice.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar