Zadnji šolski dan

Pa so prišle, težko pričakovane in tako zaželene počitnice. Dva meseca uživanja, počivanja, druženja...
Brez obveznosti in šolskih zadolžitev. Kako jim jih privoščim, naj imajo lepe kolikor se le da.

Za Marka, no za njegovo učiteljico, katero letos zapušča sem na prošnjo njegove mamice naredila malo drugačno darilo.

 
Ideja je bila njena, videla jo je na spletu in me prosila, če izdelam nekaj podobnega.
Z Sizzix-ovo šablono sem izrezala rožice. Z Tinino pa zelenje in krog z napisom. Za ozadje sem uporabila potiskan list na katerem je drobna mreža.


Tudi verz sta izbrala sama, jaz sem tokrat le realizirala idejo, pa mi je všeč. Upam, da je bila všeč tudi učiteljici.

Lepim jo v Galerijo najlepšega para - Listki omele in krog z napisom.

Hura počitnice.....

Komentarji

  1. Zelo lepo darilo. Ideja je super izvedba pa še boljša!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prepričana sem, da je Marko s tem darilom raznežil učiteljico in ji bo v drag spomin. Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito je in krasna okrasitev za učilnico ali dom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo darilo in čudovito izdelano.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno, lepo in nežno darilo :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar