Vrtnica - DT Klavdija - gostovanje

Z veseljem sem se odzvala povabilu deklet DT - ja in Klavdije iz Darilnice Klavdija če vskočim pri ustvarjanju pri njihovih projektih.Tokrat so si zaželele rožic, natančno vrtnic.
Ker sem res velika ljubiteljica cvetja na svojih izdelkih zame to ni bil velik problem. A sem se odločila, da jo naredim malo drugače.
Odločila sem se, da jo nakrižkam. Zadnje čase je križkanje na papir velik trend in jaz sem to izkoristila.


Z Klavdijinim dovoljenjem sem uporabila šablone slovenske ustvarjalke Tine Baša


Križkanja me je naučila babica, pa tudi v čipkarski krožek sem hodila kakor šolarka. Tam smo ponavadi za dan žena nakrižkale voščilnico za mamico.


Seveda brez zvestega pomočnika ne gre, Sizzixov srojček izreže krasne luknjice in šivanje se lahko začne.


Na zadnji strani z trakom pritrdimo prejico. Tu vozlički ne pridejo v poštev.


Po načrtu naredimo vzorček, jaz sem ga našla na Pinterestu.


Nakrižkan motiv okrasmo z napisom, ali pa tudi ne po želji.




Pripomočke za izdelavo najdete pri Klavdiji.


 
Vabim vas k ogledu predstavitvenih izdelkov
v torek 2.6  - Klavdiji
Četrtek 7.6. - Jasmina
Torek 12.6 - presenečenje
četrtek 14.6. - Veana

Komentarji

  1. Prekrasna vrtnica ! Nežne pastelne barve me vedno toplo objamejo in obožujem križce. Sicer je že veliko let odkar sem " križcala"...Si me pa navdušila, da ponovno primem iglo v roke !

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam z Veano, da si izbrala lepo ujemajoče barve. Me kar malo spominja na smetanasto tortico, nežna, sladka....

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, čudovita voščilnica z nežno vrtnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj kako je lepa vrtnica. Včasih sem tudi jaz križčkla, sedaj pa nisem tega počel že 100 let. Še dobro, da je Tin azopet potegnila idjeo na plano :)

    OdgovoriIzbriši
  5. S križčkanjem me vedno kupiš!!!! Prekrasna!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau prekrasna. Jaz na blago nisem prav rada križkala, mogoče bo na papirju bolj zanimivo. Pri tebi to zgleda res čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako mi je pa tole všeč! Čudovita vrtnica, čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. vau, to pa je - tako lepo in posebno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako je nežna in lepa, da o njej lahko res sanjaš.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar