Vrtnarček

Pri The male room so si punce zamislile zanimiv izziv. Vrtnarjenje v moški izvedbi res ni nekaj nemogočega in odločila sem se, da se jim pridružim.


 Digi štamiljko šarmantnega vrtnarja sem našla pri Doctor digihouse of stamp. Hudomušne motive imajo in zelo so mi všeč.


Pobarvala sem ga z Cameleon barvicami in ga izrezala s škarjami.
Da je ostal motiv v središču sem dodala le malo . "Karjola" in trava sta edina dodatka.


V notranjosti čudovit napis Najlepšega para.

Za The Male Room - gardening



Komentarji

  1. Ta stric je pa zares tako simpatičen, da ne potrebije veliko dodatkov! KARJOLA je odlična izbira. Všeč mi je, da si s senčenjem poudarila belino in obliko majice!!! The best

    OdgovoriIzbriši
  2. He, he, kako posrečen vrtnar. :-)) Zelo lepo si sestavila voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super. Ta dedek je nadvse simpatično hecen. In hvala ker si posredovala link do teh digi štampiljk da bom lahko ob priliki pobrskala, saj špasni motivi vedno prav pridejo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ha, smešen dedek, a očitno priden vrtnar. Super voščilnica !

    OdgovoriIzbriši
  5. Love your wall embossing, a great image to use for our challenge, lovely colouring and card. Thank you so much for joining us in our Gardening challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT
    Daffodil Cards {My Blog}

    The Male Room
    themaleroomchallengeblog.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh what fun! Great background and I love your gardening hero. Thanks for playing at The Male Room and good luck with the DT call.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hudo, ravno prav vsega, da dedek lepo izstopa :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Se mi zdi, da je tale dedek že malo naveličan tega vrtnarjenja, pa še cev za zalivanje mu pušča. Zelo hudomušno in simpatično izpade takole naslonjen na zid.

    OdgovoriIzbriši
  9. jeeej kako simpatično voščilnico si naredila, LiLi :-))
    krasno zidano ozadje si ustvarila in dodala ta pravega vrtnarja. Zelo mi je všeč!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri The Male Room in srečno pri DTju.

    OdgovoriIzbriši
  10. This is such a fun card - it really made me smile!! Well done. Thanks so much for playing along with our gardening theme at The Male Room. Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar