Rože iz papirja tokrat malo drugače

V letošnjem letu so pravi modni hit med ustvarjalkami pa tudi med izdelovalci šablon in štampiljk kaktusi. Kaktusi so meni ljubi vedno in ne le letos, kar nekaj lepotcev premore moja zbirka.
Štempljala sem jih že za Craft-alnico, sedaj pa sem se jih lotila tudi v 3d obliki.
Saj veste, da le izdelam kakšno papirnato rožico pa sem srečna.


S pomočjo retro flower štance, ki je zame nepogrešljivo orodje sem izrezala rožice, jih pobarvala z rdečo distress blazinico in zvila ter sestavila kaktuse in sukulente. Sočnice jim pravimo tudi v naših krajih zaradi sočnih, debelih listkov, mednje sodi tudi Aloja vera.


Posodica v katere sem jih posadila je v bistvu namenjena čajni svečki in je res prav majhna.


Roza cvetki, katere sem izrezala z Tinino šablonico, katero mi je poslala kakor darilo ob naročilu so tudi prav mini mini.

Navdih sem našla pri mojstrici in gurujki izdelovanja cvetja iz papirja, ki jo nadvse občudujem.
  

Kako modne so tele debelo listne in pikajoče stvarce pa si lahko pogledate tudi pri Vladki, zanimivo kako sva se tokrat ujeli z izdelkoma. Mislim, da tudi, če bi se dogovarjali nama ne bi tako dobro uspelo.

Komentarji

  1. Ooo, Goga, meni so vse rvoje rožice všeč in vem, kako uživaš, ko jih delaš. Samo tile kaktusi so pa THE BEST!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale kaktus in netreska sta pa čist original :-)) Mislim, da se kar izgubijo med tvojimi pravimi in da ni razlike!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, tudi sama sem sprva pomislila, da sta se z Vladko dogovorili :) Očitno so res letošnji modni hit. Tudi tebi je uspel krasna mini poletna dekoracija. Vse skupaj zgleda kot živo in pravo.

    OdgovoriIzbriši
  4. He he, sva se pa res ujeli tokrat. Krasno dekoracijo imaš in svetovno kako lahko izdelaš dve tako različni stvari z eno samo štanco. Svetovno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrasno, res kot taprave. Bravo, prave papirne vrtnarke ste :-)

      Izbriši
  5. Če se z Vladko nista dogovorili, potem pomeni, da sta na isti valovni dolžini :) Čudovite in trajne kaktuse si naredila, ki sploh ne rabijo nič vode. Ti bi bili zame :)

    OdgovoriIzbriši
  6. He, he, Moi bi rekla, da sta ena drugi hodili po podstrešju. :-)) Pa hvala, da si povedala, da je tvoj cvetlični aranžma papirnat, Jaz sem sposobna vprašati, kolikokrat na mesec ga zalivaš, saj res zgleda kot pravi. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaaaa, kaktusomanija na pohodu. Krasen aranžma. Jaz sem navdušena nad vsemi možnimi izvedbami.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar