Novo leto celo leto

V mesecu Juniju nam v 52Christmas Card Trowdown naloge nalaga naša Andreja in res se ne bi spodobilo, da ji ne bi sledila, saj je prav ona glavni krivec, da delamo v naših logih praznične voščilnice čez celo leto.
Za prvi mesečni izziv je vedno izdelana skica in tale Andrejina je prav simpatična. 

 
 postavitev sem postavila pokonci in sestavila precej klasično praznično voščilnico.
 
 
Že kar nekaj časa nazaj sem pobarvala pingvinčka na eni izmed delavnic barvanja z distress markerji. Pobarvan in izrezan je čakal na svoj trenutek.
 
 
 Žarnice prazničnih lučk sem poudarila še z Glossy accentom. Tako dajejo vtis kakor, da so prižgane. Okrog pingvina pa sem rahlo nanesla še Perfect perls prah, da se čisto malo blešči.

Za 52CCT - Sketch


V soboto se spet vidimo, tokrat se dekletom pri 52CCT pridružujem kot gostja. Jej kako sem vesela in počaščena.

Komentarji

  1. That's a cute penguin! I'm glad he's having his day. I love the quirky layers in your background. Thanks for joining in with the 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si ustvarjala in lepo pobarvanemu pingvinčku naredila lepo praznično ozadje!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo je, ne, mega je. Čestitam za to mojstrovino. Lp Maja

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi tale pošteno diši po zmagi na izzivu, tako kot smrečica iz čipk. :-)) Krasno si pobarvala motiv in zelo lepo in domiselno sledila skici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Goga, čudovito voščilnico si naredila in super sledila naši skici pri 52CCT :-))
    Všeč mi je simpatična štampiljka in bele snežinke.
    Hvala, ker si se nam pridružila na prazničnem izzivu!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar