Novo leto celo leto

Čipke ne naloga tega tedna pri 52Christmas Card Trowdown. Ker imam čipke zelo rada tega izziva seveda ne smem zamuditi.


Že dolgo sem se poigravala z idejo , da sestavim malo drugačno praznično smrekico. Na mizi so ostale zvezdice še od prejšnjega izziva in tako tudi barva ni bila neko veliko vprašanje.


 Valovito lepenko sem malo "umazala z belim gessom in zlato akrilno barvo, nanjo sem postavila čipkasto smrečico.

Za 52CCT - LACE


Komentarji

  1. u prekrasna ideja in tudi ideja, kako uporabiti kose čipke, ki ti ostane. Prelepa je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastična! Lepo si povezala teksture in barve!

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastična voščilnica. Zelo lepo si kombinirala barve. Smrečica iz čipk je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh my goodness, thanks gorgeous, I love the texture in the tree and the background, a wonderful card. Thanks for joining in at the 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super adorable idea. Great card for our challenge. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši
  6. LiLi, čisto zares se vidi, da imaš rada čipke :-)) Všeč mi je tvoja praznična voščilnica s čipko, pravzaprav smrečica. Super si jo sestavila tako voščilnico kot smrečico. Zelo je lepa!
    Hvala, ker sodeluješ na našem izzivu pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  7. This is a superb card, I love the arty look. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  8. Svetovno, že prejšnjič si me sezula z zlato in turkizno, ma tudi ta ne zaostaja :).
    fenomanalno si setavila smrečico s čipko :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar