Novo leto celo leto - 52CCT

Počaščena in ponosna sem, da vas lahko spet pozdravim kakor gostja ekipe 52CCT - 52Christmas Card Trowdown. Zmagovalna čipkasta smrečica mi je omogočila še eno sodelovanje z krasnimi dekleti in super ustvarjalkami.

Andreja je izzivalka v mesecu Juniju in za zadnji mesečni izziv je izbrala super temo,
LESENO OZADJE


Za ozadje sem vzela kar potiskan papir. Na mizi je bila mala božična zvezda še od prejšnjega izziva. Prilepila sem jo na kos izžaganega debla. Prvič sem odtiskovala dvobarvno. Les in peresa semobarvala z Nuvo rjavo blazinico, vejice pa sem pobarvala kar z Spectrum noir sparkle flomastrom.


 Snežinke sem premazala z glossy accent in jih posula z bleščicami. Motiv sem ročno izrezala z škarjami.

Za 52CCT - Wood Backgrownd

Komentarji

  1. Oh Lili, ta carte est superbe, très hivernale, j'aime ces bouquets qui donnent la touche festive, merci d'être notre guest designer cette semaine, Biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je, res mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je tale tvoja "lesena" voščilnica. Čestitke za gostjo. Vsekakor zasluženo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vesela sem, da si spet v naši družbi kot gostja 52CCT in odlično si se odrezala s svojim lesenim ozadjem :-)) Zelo mi je všeč tvoja voščilnica. Super si jo sestavila in uporabila lepo kombinacijo štampiljk.

    OdgovoriIzbriši
  5. Your design looks wonderful against the wood. Thanks for being our guest designer. x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar