Novo leto celo leto - 52CCT

Že drugo leto se kar se da redno udeležujem izzivov pri 52Christmas Card Trowdown, v veliko čast in ponos pa mi  je, da so me dekleta tokrat povabile h gostovanju v njihovi dizajnerski ekipi.
Še posebaj sem vesela, ker je Junij tudi mesec v katerem izzive pripravlja naša Andreja.

Ta teden je na vrsti barvna naloga in priznam, da ko sem dobila navodila nisem bila ravno navdušena. Kako naj sestavim praznično voščilnico v rdeči rumeni in oranžni barvi??
Pa me je rešila Tina iz Najlepšega para, ki je ravno takrat dala v prodajo novosti in s tem njeno novo luknjičasto šablono.


Nakrižkala sem praznični zvonček, in dodala na zastavico voščilo.Vzorček za križkanje sem našla na spletu.


Lepo je po dolgem času vzeti v roke tudi prejice za vezenje, včasih je bila to moja sprostitev.

Za 52CCT sem ustvarjala po barvni tabeli





Toplo vabljene v našo družbo.

Galerija Najlepšega para - Junij
Christmas Crafts all year'round - Non  - traditional colours

 

Komentarji

  1. Oooo, fantastično si se znašla in izdelala krasno voščilnico!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, s to barvno kombinacijo res težko ustvarjaš božično-novoletne voščilnice. Super si se znašla in naredila toplo voščilnico. Kar slišim zvončkljanje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. These colours are perfect for the bell. Your card is very stylish with the coloured frame. Thanks for being our guest designer this week. x

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično ti je uspelo. Očitno je Tina spet poskrbela za malo senzacijo - križkanje po dolgem in počez. Barvna kombinacija pa je tokrat res pravi zalogaj, ampak enim gre vse kot po maslu. Superca!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uf, tale barvna kombinacija pa je težka za praznično voščilnico! Fantastično si rešila "težavo" z nakrižkanim zvončkom. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Elle est tellement jolie cette carte Lili, j'aime cet effet et les couleurs lui vont à merveille, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  7. Great card!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar