Craft-alnica3214 - Veliko Modre

Dva tedna sta naokrog in v Craft-alnici smo za vas pripravile novo nalogo. Temo je izbrala Andreja L., imenuje pa se

VELIKO MODRE

Rade bi, da izdelate izdelek v pretežno modri barvi, druge barve naj bo le za odtenek.

Izdelala sem škatlico in voščilnico, šablono za škatlo sem dobila na izmenjavi srečanja Craft-alnice. Rada imam raznovrstne škatlice in tale z veliko pentljo mi je zelo všeč.


 Uporabila sem bel karton za osnovo in moder bleščeč papir, katerega sem izrezala z pomočjo šablone, ki je v kompletu z šablono škatlice.


 Veliko pentljo sem združila s pomočjo modre razcepke.


 K škatlici sem izdelala še ustrezno voščilnico, šablona z karami se krasno prekriva in tako lahko izrežeš večje ploskve.


Bleščeč papir sem dobila v paketu, ki so nam ga poslali iz Rayherja.Razcepke pa sem kupila pri njih že dolgo nazaj.

Pridružite se nam v ustvarjanju, po navdih pa zavijte še k Andreji M. in  Andreji L. ter naši mesečni gostji Kaji – Kajcyika crafts.
Vesele bomo vaših prispevkov in komentarjev na blogu Craft-alnice in tudi na naših blogih.

Trgovini Rayher se zahvaljujmo za prejet sponzorski material.

Komentarji

  1. Čudovit komplet si naredila. Izbira blečečega modrega papirja naredi vse tako svečano, vzorec pa v dvobarvno kombinacijo vnese dodatno dogajanje. Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita izdelka v modro beli kombinaciji. Bleščeč papir deluje zelo svečano. Všeč mi je vzorec s karami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Imenitna barvna kombinacija - me ponese na morje in hkrati spominja na vse dežne kapljice okrog mene ;-) Izvedba pa kot vedno - popolna!
    Čudovit vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Vzorec in svetleč papir dodata eleganco in belo-modra kombinacija je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar