Škatlica

Navdušena sem nad že izdelanimi osnovami za čarobne škatlice in knjigice. Z njimi si prihraniš nekaj časa, pa še pokrovi lepo pašejo nanje. Izbereš si le nekaj listov vzorčastega papirja in v mojem primeru si izdelaš rožice in že lahko sestaviš krasno darilno škatlico presenečenja.


Naredila sem jo za Alenko, prijazno in pridno medicinsko sestro.


Rožice sem tudi tokrat po večini izdelala sama. Zanimivi so postali tile moji projekti. Najprej si vzamem čas in izdelam cvetje, ki paše k izbranim papirjem. Naslednji dan ali kadar mi čas dopušča pa sestavim skupaj kar sem si zamislila.


Vijolična ni ravno moja najljubša barva, a tokrat in v kombinaciji z roza je prav dobro izpadla.


Tortica se odpre in v njej se skriva darilo za slavljenko.

Komentarji

  1. Enkratna je in dodelana v nulo. Verjamem, da so pripravljene osnove dobrodošle in gre delo hitreje od rok. Tako se lahko v miru posvetiš detajlom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole pa je dodelano v nulo - svetovno :). Rožice res obvladaš :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa, še posebno ročno izdelane rožice.

    OdgovoriIzbriši
  4. U, krasna je! Čudovite rože in barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar