Sizzix SloLifestile - Turkizno modra

Sizzixovi dekleti Andreja in Katarina sta si zamislili, da se je treba tudi z njihomi šablonami malo pokazati in zato sta nam pripravili izziv. V mesecu maju sta si zaželeli turkizno modre barve. Najprej sem pomislila na še eno božično zvezdo, nee, preveč bi jih bilo, pa še poletje se bliža.
Pobrskala sem med šablonami in našla kita.


S stencil šasblono in disstres blazinico sem naredila ozadje. Potem pa le še izrezala morske motive z SIZZIX šablono under the sea 662099
Izreze sem pobarvala z distress blazinicami in jih nekaj z 3d blazinicami nekaj pa z navadnim lepilom nalepila na osnovo.
Na morje nas vleče, samo še malo naj se segreje.

Komentarji

  1. oo, tako srčkano, te šablone si moram tudi jaz omisliti enkrat!

    OdgovoriIzbriši
  2. iii kako so luštni izrezi in super si ustvarila ozadje, na katerega si jih umestila :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Še dobro, da kdaj pobrskamo po škatlah, ker najdemo toliko zanimivih, kar malce pozabljenih stvari. Tvoj kit je megastičen in prav všeč mi je ozadje, ki spominja na vodne kapljice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Naše škatle skoraj po pravilu hranijo neprecenljive zaklade, na katere smo skoraj že pozabile. :-) Krasno si se poigrala s stencil šablono in na novo odkritimi morskimi motivi. .-) Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prisrčna res ! In po poletju diši...

    OdgovoriIzbriši
  6. Morje - tudi meni že diši. Mi bo pa ostalo le ustvarjanje na to temo in občudovanje morskih voščilnic kot je tvoja, tudi to je nekaj, kajne?!
    Se ti pa zahvaljujem za navdih - tudi sama imam nekaj tednov tele čudovite šablone in ti si mi pričarala nov vpogled vanje.
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako simpatičen kit... in res že močno diši po poletju.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar