Novo leto celo leto

Celo leto izdelujem praznične voščilnice, ker je fino ob koncu leta imeti polno škatlo voščilnic in ker se res rada udeležujem prazničnih izzivov.
Temo za mesec Maj so pri Cristmas Card Trowdown poimenovale 
ZVEZDE.
Priznam, nekaj časa sem tuhtala kaj in kako, potem pa mi je prišel pod roke izrez iz lepenke.
 

Odločila sem se, da izdelam preprosto CAS voščilnico. To ni ravno moje področje a vendar se mi zdi, da sem bila uspešna.

 
Čudovit in večen napis, ki ga je pred leti oblikovala Vladka uporabim ponavadi na prav posebnih voščilnica. 




 
Nekaj zlatih zvezdic sem dodala na prazen prostor okrog večje zvezde.
 
 
Za 52CCT - Stars
Christmas Craft All Year Round - AG


Komentarji

  1. Clean and gorgeous..Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...[ Christmas Crafts All Year Round]

    Luv CHRISSYxx

    OdgovoriIzbriši
  2. Enkratna CAS voščilnica. Tudi meni je ta napis zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si se znašla s clipom in naredila čudovito CAS praznično voščilnico :-))
    Hvala, ker sodeluješ na našem izzivu pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  4. C'est une très jolie carte Lili, poétique et pleine de charme, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  5. A beautiful way to use the star. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito je izpadel izrezek na voščilnici. Všeč mi je tvoj CAS :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful, you certainly did succeed at a clean and simple card. This is perfectly formed. Thank you for joining us at 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  8. Voščilnica je tako zelo lepa, da bi jo kar gledala in gledala. Napis čudovito dopolni vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  9. S "čisto malo" si naredila veliiiiiiko. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar