Novo leto celo leto

Pomladanski meseci so za ustvarjanje kar stresni, poroke, zakramenti, pa jubileji... Tako se zgodi, da za izzive zmanjka časa. Pa mi je kar malo žal za vsakega, ki mi pobegne, zato sem se tokrat takoj lotila zahtevane naloge pri 52CCT. Še dobro, da imajo pri Christmas Crafts All Year Round le mesečne izzive.
 Dekleta pri 52CCT si želijo, da uporabimo turkizno in zlato barvo, zlate pa res ne smem zamuditi.Pri drugem izzivu je vse dobro, da je le tema praznična in tako sem spet lahko združila oba meni ljuba izziva.



Idej je bilo veliko, najprej sem pomislila na velikega Sizzix-ovega jelena, pa ga je uporabila Tina, ki je tokrat gostujoča v ekipi. Torej ne, ponavljale se pa ne bomo, sem jelena pustila za drugič.

Potem pa mi kapne, velika božična zvezda. Se mi zdi, da jo je enkrat naredila Mojca in je bila v turkizni fantastična.
 
 

Veliko zlate in turkizno modre in čisto malo zelene na listkih. Pa naj še rečejo, da se poleti ne da razmišljati o Božiču in Novem Letu.

 
Za 52CCT - Colour Challenge
Christmas Craft All Year Round - AG

Komentarji

  1. Vau, tako lepa in elegantna, res krasno pride ta barvna kombinacija do izraza. Osupljivo. In že komaj čakam na tega lepega jelena v tvoji izvedbi.
    Hvala ker si se nam pridružila pri 52 CCT.

    OdgovoriIzbriši
  2. I love the poinsettia. The inking and script make the background just gorgeous. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo, kako zelo praznično, elegantno, svečano, svetleče ... komaj sem si napasla oči nad vsemi drobnimi detajli, tako čudovito združenimi v celoto.
    Moj poklon, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. No, dobra si, da med vsemi jubileji in slovesnostmi uspeš ujeti še kakšen izziv. Pri meni enostavno ne gre, ker je na delu tudi pomladanska utrujenost :)
    Božična zvezda v tej barvi je nekaj posebnega. Lepo ji pristoji in tudi sama voščilnica je enkratna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hodooooo tole pa je TOP voščilnica in barve -nikoli mi nista bili turkizna in zlata v kompletu tako všeč, kot danes pri tebi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je, res elegantna in svečana.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je tvoja turkizna božična zvezda zelo všeč. Na prekrasno ozadje si jo postavila. Temu se reče praznična eleganca. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. To božično zvezdo tudi sama obožujem. Čudovito si izdelala voščilnico in zvezda v turkizno zlati barvi je fantastična. Nadvse mi je všeč tvoja praznilna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tebi pobegne le kakšen izziv, meni praviloma vsi po vrsti in mi je za vse žal :) Ah, še dobro, da ujamem vsaj kakšnega. Meni ne bi padla na pamet takšna barvna kombinacija, tebi pa je prav fantastično uspelo. Všeč mi je, ker je voščilnica malo bolj free :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow, this is absolutely gorgeous! I love the background, and the poinsettia has just the chocolate box feel I associate with these luscious colours. Great card! Thanks for joining in at the 52CCT.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar