Novo leto celo leto - 52CCT

V maju so si za prvi izziv pri 52CCT dekleta zaželela pletenja ali šivanja. No tovrstne ročne spretnosti mi niso tuje, vendar jih zaradi pomanjkanja časa zanemarjam. Kakšen manjkajoč gumb še prišijem za ostalo mi pa res zmanjka časa.
Sem pa za ta izziv združila obe veščini in zanj celo obrisala prah z šivalnega stroja.


Topel zimski pulover sem spletla s pomočjo MD šablone. Tudi dizajnerska papirja z vzorcem pletenja sta njihova.

Napis "tople praznične želje sem naprintala. Zasledila sem ga na tujih blogih. Za mojo objavo pa sem ga prevedla. Rada uporabim naše domače napise.

Komentarji

  1. Fantastično si zavihtela pletilke :). Všeč mi je napis - prav paše poleg

    OdgovoriIzbriši
  2. Lep pulover si naštrikala. :-) Krasna praznična voščilnica je nastala. Napis si pa super nagruntala.

    OdgovoriIzbriši
  3. A clever and creative card just right for our challenge and using lots of techniques. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  4. Šivaš, štrikaš, papirčkaš...vse v enem...Krasna pletenina je nastala. Rokavi so kot da bi bili usnjeni......napis pa...da ti postane kar toplo pri srcu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole si pa fajn spletla in sešila. Tudi sama sem sprva pomislila na to šablono... no ti si jo krasno uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  6. vau, perfektno - voščilo kot kroj, pa še rob s šivalnim strojem!

    OdgovoriIzbriši
  7. Danes si mi bila za inspiracijo. In pravi čas na pravem mestu.
    Spletla si prekrasen pulover. Voščilo pa ravno za zraven.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si obnovila spretnosti z raznimi nitkami! Tako barve, motiv in voščilo res izžarevajo toploto!

    OdgovoriIzbriši
  9. Fajn se ujemata napis in motiv. Tudi "šivanje" in "pletenje" ti gresta super od rok :)

    OdgovoriIzbriši
  10. WoW LiLi, ti si pa šivala in pletla, super si se znašla :-)) Zelo lepo voščilnico si naredila.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu 52CCT.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar