Kovček

Za čisto frišno penzionisko sem izdelala kovček po Andrejinih navodilih.

Nastala je luštna majhna stvarca, ki se mi je takoj prikupila.
Prav gotovo se izdelave takšnih kovčkov še lotim.


Ker bo naša "penzionistka" po novem samo še potovala, smo kar na kovček dodali nekaj destinacij.


Tudi v notranjosti je par namigov. Pa žepek za prve prispevke. Saj razumemo, pokojnine so nizke...

Komentarji

  1. Krasno si okrasila kovček. Tudi meni bi pasalo, če bi me kdo poslal na potovanje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. jeeej kako fleten kovček za popotnico si naredila :-)) Všeč mi je kako si uporabila papir in vse izrezke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Upam, da ji tudi s pomočjo tega čudovitega kovčka uspe uresničiti čimveč destinacij.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ampak ti Graphic45 papirji so pa res tako dobri, da o izvedbi sploh ne govorim ;) TOP!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasen je, malce vintage, saj veš, da mi je všeč :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar