Craft-alnica #212 - ROŽE

Hitro sta minila dva tedna in pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice.
Prejšnja naloga, ki nam jo je izbrala Andreja je bila kar težek oreh za vse, priznam tudi zame, zato sem se odločila, da bo tokrat naloga lažja. Izbira je bila moja in poimenovala sem jo

ROŽE

Na izdelkih želimo videti rože. Odtisnjene, odrezane, papirnate, kvačkane, penaste...
 
 
  Takole sem se naloge lotila. Z kaktusi, ki sem jih dobila v sponzorskem paketu sem ustvarjala tudi za zadnji Majski izziv


 Vsakega posebej sem odtisnila in ročno izrezala. Na dva sem dodala še cvetke, že zelo dolgo imam te male rožice doma.
Tudi vzorčasta papirja in napis sta iz paketa sponzorskega materiala.

 

Zdaj pa še pogled na moje bodeče prijatelje, med njimi pa te dni kraljuje cvetoči Velikonočni, majčkeno si je podaljšal zimo, a tudi na pragu poletja je pogled nanj čudovit.

 Po navdih pa zavijte k Andreji L. in Andreji M.  naši mesečni gostji Darji -  Metuljčica ustvarja in tudi na blogu  Pink and Paper so dekleta ustvarjale po naši temi.

 Ustvarjalna ekipa Craft-alnice, se naši mesečnem sponzor  PINK AND PAPER
 

 

Komentarji

  1. Lep pogled na kaktuse tako papirnate, kot tiste ta prave. :-) Najprej sem pomislila, da so odtisi izrezani s šablono, tako mirna je tvoja roka. Moji peš izrezi niso za nikamor. :-(

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična kombinacija pravih in papirnatih kaktusov!

    OdgovoriIzbriši
  3. Fino, da so tvoji kaktusi zacveteli. Te drobne rožice jih prav popestrijo. Sicer pa je voščilnica zelo lepa.
    Ja, božični kaktus tudi meni ponavadi cveti izven sezone :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni deluje voščilnico čisto mehiško :) Kaktusi v ozadju in na voščilnici, pa te barvite črte.... Superca!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ful dobra kombinacija barv in designa ! Bravo !!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar