Craft-alnica #211 - TIC-TAC-TOE

Dva tedna sta za nami in spet je tu nova naloga za izziv Craft-alnice.Izbrala nam jo je Andreja L. in jo poimenovala
TIC-TAC-TOE
 Na svojem izdelku uporabi 3 elemente iz razpredelnice (vodoravno, navpično ali poševno) in navedi katere 3 si uporabila. Pazi, da so res samo trije!


 Tako sem se naloge lotila jaz. Izbrala sem si tri zahteve na razpredelnici, moje so kar prve tri vodoravno, torej čipka, rože , rojstni dan.


Razpredelnica po kateri se boste ravnale pri izbiri tem.


 Verjamem, da se ob pogledu na prvo fotografijo pomislile, "ja tale pa ni nič posebnega".
Pa je, malo drugače se odpira.  
Pod pregibi je skrit prostor za posvetilo.
 

V notranjosti pa še napis, ki sem ga dobila skupaj na poli z luštnimi kaktusi iz prejšnje objave.


Pokažite nam katero vrstico ste si izbrale.

Po navdih pa zavijte k Andreji L. in Andreji M.  naši mesečni gostji Darji -  Metuljčica ustvarja in tudi na blogu  Pink and Paper so ustvarjale po naši temi.

 Ustvarjalna ekipa Craft-alnice, se naši mesečnem sponzor  PINK AND PAPER
 

Komentarji

  1. Že na prvi sliki se vidi, da je voščilnica nekaj posebnega. Ko pa sem videla še zanimiv način odpiranja, sem pozabila zapreti usta od navdušenja. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se takoj vidi, da to ni navadna voščilnica - všeč mi je to posebno odpiranje :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar